Buďte originálny...

Podpora používateľov


Na tejto stránke nájdete odpovede na často kladené otázky, spôsoby kontaktovania a mnoho ďalších užitočných informácií. Môžete nás kontaktovať e-mailom, telefonicky, vyplnením kontaktného formulára alebo sa jednoducho pokúsiť nájsť odpoveď na svoju otázku v časti Často kladené otázky.

Často kladené otázky

Ako používať?

Zariadenie Wiip a Wiipods sú pripravené a ľahko použiteľné hneď po zakúpení.

Čítaj viac

V čom je Wiip iný?

Wiip je viac než len alternatíva fajčenia, je to zážitok slobody pre všetkých dospelých, ktorí sa rozhodli pre niečo inteligentnejšie, lepšie a iné.

Čítaj viac

Zákazníci pre nás znamenajú naozaj veľa a preto im chceme poskytnúť všetky potrebné informácie. Naša zákaznícka podpora vám poskytne odpovede na všetky vaše otázky - od otázok o výrobkoch a používaní až po právne, technické a vedecké otázky.

Porozumenie našim zákazníkom je kľúčové pre poskytovanie dobrých služieb a predaj výrobkov. Veríme, že skvelá podpora je srdcom úspešných spoločností. S proaktívnym prístupom chceme každodenne udržiavať kvalitu systému zákazníckej podpory, rozvíjať program účtu Wiip a zlepšovať vzťahy so zákazníkmi.

V pravidelnej komunikácii s našimi zákazníkmi sme si všimli mnoho príležitostí. Prostredníctvom nášho systému podpory nám zákazníci poskytujú cenné informácie a odporúčania na zlepšenia, čo vedie k lepšej komunikácii a zlepšeniu produktov. Keď sme pripravovali našich zamestnancov na výzvy spojené s podporou zákazníkov, venovali sme osobitnú pozornosť ich manipulačným a komunikačným zručnostiam.

Späť na začiatok